<Books>
メガ ブランド : グローバル シジョウ ノ カチ ソウゾウ センリャク
メガブランド : グローバル市場の価値創造戦略 / 張智利著
(碩学叢書)
Publisher | 津 : 碩学舎 |
---|---|
Publisher | 東京 : 中央経済社 (発売) |
Year | 2010.8 |
Language | Japanese |
Size | 4, 4, 236p : 挿図 ; 22cm |
Authors | 張, 智利(1975-) <チョウ, チリ> <zhang, zhi li> |
Subjects | BSH:マーケティング NDLSH:資生堂 NDLSH:ブランディング |
Notes | 参考文献: p225-236 博士論文 (神戸大学, 2009年提出) をベースに加筆修正したもの |
TOC
Hide book details.
Location | Media type | Volume | Call No. | Status | Reserve | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Designated Book | Barcode No. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3F 図書 | 図書 |
|
675//C52 |
|
9784502678707 |
|
|
|
5201256578 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:14times
※After Sep 4, 2017
Total Lendings:1times
(Lending within 3 months:0times)