<図書>
Engage! : the complete guide for brands and businesses to build, cultivate, and measure success in the new web / Brian Solis
版 | rev. and updated |
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出版者 | Hoboken, N.J. : Wiley |
出版年 | c2011 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xx, 316 p. : ill. ; 23 cm |
著者標目 | *Solis, Brian |
件 名 | LCSH:Internet marketing LCSH:Social media -- Economic aspects 全ての件名で検索 LCSH:Customer relations LCSH:Online social networks |
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
配架場所 | 資料種別 | 巻 次 | 請求記号 | 状 態 | 予約 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 指定図書 | 登録番号 |
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書庫2F 図書 | 図書 | :pbk. | 675//So33 |
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9781118003763 |
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5201244254 |
書誌詳細を非表示
データ種別 | 図書 |
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分 類 | LCC:HF5415.1265 DC22:658.8/72 NDC9:675 |
書誌ID | 2000058120 |
ISBN | 9781118003763 |
NCID | BB10405531 |
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