<Books>
コキャク マンゾク (CS) ノ チシキ
顧客満足 (CS) の知識 / 小野譲司著
(日経文庫 ; 1220)
Publisher | 東京 : 日本経済新聞出版社 |
---|---|
Year | 2010.4 |
Language | Japanese |
Size | 204p : 挿図 ; 18cm |
Authors | 小野, 譲司 <オノ, ジョウジ> |
Subjects | BSH:顧客管理 |
Notes | リーディングガイド: p195-197 参考文献: p198-201 |
TOC
Hide book details.
Location | Media type | Volume | Call No. | Status | Reserve | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Designated Book | Barcode No. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1F 文庫・新書 | 図書 |
|
673.3//O67 |
|
|
9784532112202 |
|
|
|
4201007893 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:19times
※After Sep 4, 2017
Total Lendings:1times
(Lending within 3 months:0times)