<Books>
グローバル マーケティング
グローバル・マーケティング / 諸上茂登, 藤沢武史著
Edition | 第2版 |
---|---|
Publisher | 東京 : 中央経済社 |
Year | 2004.5 |
Language | Japanese |
Size | 5, 7, 210p ; 21cm |
Authors | 諸上, 茂登(1949-) <モロカミ, シゲト> 藤沢, 武史(1958-) <フジサワ, タケシ> |
Subjects | BSH:マーケッティング |
Notes | 参考文献: 各章末 |
TOC
Hide book details.
Location | Media type | Volume | Call No. | Status | Reserve | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Designated Book | Barcode No. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3F シラバスルーム | 図書 |
|
675//Mo76 |
|
4502373907 |
|
禁帯出 | 三國 信夫(ミクニ) 先生 | 5200833186 | ||
3F シラバスルーム | 図書 |
|
675//Mo76 |
|
4502373907 |
|
|
三國 信夫(ミクニ) 先生 | 5200833197 | ||
3F シラバスルーム | 図書 |
|
675//Mo76 |
|
4502373907 |
|
|
三國 信夫(ミクニ) 先生 | 5200833200 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:51times
※After Sep 4, 2017
Total Lendings:34times
(Lending within 3 months:0times)