<Books>
ブランド ユウイ ノ センリャク : コカク オ ソウゾウ スル BI ノ カイハツ ト ジッセン
ブランド優位の戦略 : 顧客を創造するBIの開発と実践 / デービッド・A・アーカー著 ; 陶山計介 [ほか] 訳
Publisher | 東京 : ダイヤモンド社 |
---|---|
Year | 1997.7 |
Language | Japanese |
Size | xix, 489p : 挿図 ; 20cm |
Authors | Aaker, David A., 1938- 陶山, 計介(1950-) <スヤマ, ケイスケ> 小林, 哲 <コバヤシ, テツ> 梅本, 春夫(1952-) <ウメモト, ハルオ> 石垣, 智徳(1964-) <イシガキ, トモノリ> |
Subjects | NDLSH:商標 NDLSH:マーケティング |
Notes | その他の訳者: 小林哲, 梅本春夫, 石垣智徳 |
TOC
Hide book details.
Location | Media type | Volume | Call No. | Status | Reserve | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Designated Book | Barcode No. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3F 図書 | 図書 |
|
675//A11 |
|
|
4478501440 |
|
|
|
9200915691 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:7times
※After Sep 4, 2017
Total Lendings:1times
(Lending within 3 months:0times)