<Books>
カチ ソウゾウ ノ マーケティング : キギョウ タイケン カラ ウマレタ キホン リロン ト カツヨウ ギジュツ
価値創造のマーケティング : 企業体験から生まれた基本理論と活用技術 / 西川徹著
(新マーケティング学シリーズ / 村田昭治監修)
Publisher | 東京 : 国元書房 |
---|---|
Year | 1996.3 |
Language | Japanese |
Size | xvi, 229p ; 22cm |
Authors | 西川, 徹 <ニシカワ, トオル> |
Subjects | BSH:マーケッティング NDLSH:マーケティング |
TOC
Hide book details.
Location | Media type | Volume | Call No. | Status | Reserve | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Designated Book | Barcode No. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3F 図書 | 図書 |
|
675//N83 |
|
|
4765815188 |
|
|
|
5200759244 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:9times
※After Sep 4, 2017
Total Lendings:0times
(Lending within 3 months:0times)