<図書>
Nonprofit relationship marketing : the role of identification / by Steven D. German
出版者 | Ann Arbor : UMI Dissertation Services |
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出版年 | 1997 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | vii, 141 leaves : ill. ; 28 cm |
著者標目 | *German, Steven D. |
件 名 | LCSH:Relationship marketing LCSH:Nonprofit organizations LCSH:Fund raising LCSH:Strategic alliances (Management) |
一般注記 | Thesis (Ph. D.)--Texas Tech University, 1997 Includes bibliographical references (leaves 116-125) |
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配架場所 | 資料種別 | 巻 次 | 請求記号 | 状 態 | 予約 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 指定図書 | 登録番号 |
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書庫2F 図書 | 図書 |
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675//G36 |
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5200669427 |
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データ種別 | 図書 |
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書誌ID | 2000021848 |
NCID | BA80723534 |
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