<Books>
ベーシック マーケティング ニュウモン
ベーシックマーケティング入門 / 相原修著
(日経文庫 ; 1812)
Edition | 第4版 |
---|---|
Publisher | 東京 : 日本経済新聞出版社 |
Year | 2007.1 |
Language | Japanese |
Size | 205p ; 18cm |
Authors | 相原, 修(1949-) <アイハラ, オサム> |
Subjects | BSH:マーケッティング |
TOC
Hide book details.
Location | Media type | Volume | Call No. | Status | Reserve | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Designated Book | Barcode No. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1F 文庫・新書 | 図書 |
|
675//A24 |
|
|
9784532118129 |
|
|
|
4201207895 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:16times
※After Sep 4, 2017
Total Lendings:6times
(Lending within 3 months:0times)