<Books>
コカク カクメイ ノ ジダイ : コール センター ガ カイシャ オ カエル
顧客革命の時代 : コールセンターが会社を変える / 佐藤知恭著
Publisher | 東京 : ビーケイシー |
---|---|
Year | 2002.11 |
Language | Japanese |
Size | xvi, 194p : 挿図 ; 19cm |
Authors | 佐藤, 知恭 <サトウ, トモヤス> |
Subjects | BSH:販売管理 BSH:電話販売 |
Notes | 参考図書・VTR: p189-190 |
TOC
Hide book details.
Location | Media type | Volume | Call No. | Status | Reserve | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Designated Book | Barcode No. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3F 図書 | 図書 |
|
673.3//Sa85 |
|
|
4939051196 |
|
|
|
5200577266 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:15times
※After Sep 4, 2017
Total Lendings:1times
(Lending within 3 months:0times)