<Books>
ジョセイ ニ エラバレル マーケティング ノ ホウソク : アカラサマ カラ サリゲナク エ : ショウヒ ノ シン ノ ケッテイシャ オ ウゴカス 3ツ ノ アプローチ
女性に選ばれるマーケティングの法則 : 「あからさま」から「さりげなく」へ : 消費の「真の決定者」を動かす3つのアプローチ / リサ・ジョンソン, アンドレア・ラーニド著 ; 飯岡美紀訳
Publisher | 東京 : ダイヤモンド社 |
---|---|
Year | 2005.7 |
Language | Japanese |
Size | xiv, 268p ; 20cm |
Authors | Johnson, Lisa Learned, Andrea 飯岡, 美紀(1964-) <イイオカ, ミキ> |
Subjects | BSH:マーケティング BSH:消費者 BSH:女性心理 |
Notes | 参考文献: p268 |
TOC
Hide book details.
Location | Media type | Volume | Call No. | Status | Reserve | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Designated Book | Barcode No. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3F 図書 | 図書 |
|
675//J64 |
|
4478502390 |
|
|
|
5200564740 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:4times
※After Sep 4, 2017
Total Lendings:0times
(Lending within 3 months:0times)