<Books>
カイシャクテキ マーケティング ケンキュウ : マーケティング ニ オケル イミ ノ キソ リロンテキ ケンキュウ
解釈的マーケティング研究 : マーケティングにおける「意味」の基礎理論的研究 / 武井寿著
Publisher | 東京 : 白桃書房 |
---|---|
Year | 1997.4 |
Language | Japanese |
Size | xvi, 321p ; 22cm |
Authors | 武井, 寿(1954-) <タケイ, ヒサシ> |
Subjects | BSH:マーケッティング BSH:消費者 |
Notes | 文献: p307-321 |
TOC
Hide book details.
Location | Media type | Volume | Call No. | Status | Reserve | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Designated Book | Barcode No. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3F 図書 | 図書 |
|
675//Ta62 |
|
4561660933 |
|
|
|
5200558332 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:9times
※After Sep 4, 2017
Total Lendings:1times
(Lending within 3 months:0times)