<Books>
インターネット ジダイ ノ ダイレクト マーケティング カツヨウホウ : ハンバイ コウリツ UP オ メザス CASE STUDY 23
インターネット時代のダイレクトマーケティング活用法 : 販売効率UPを目指すCASE STUDY23 / 酒井隆,内藤智子著
Publisher | 東京 : 同友館 |
---|---|
Year | 2000.7 |
Language | Japanese |
Size | 240p ; 21cm |
Authors | 酒井, 隆(1947-) <サカイ, タカシ> 内藤, 智子 <ナイトウ, トモコ> |
Subjects | BSH:マーケッティング NDLSH:マーケティング BSH:通信販売 |
TOC
Hide book details.
Location | Media type | Volume | Call No. | Status | Reserve | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Designated Book | Barcode No. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3F 図書 | 図書 |
|
673.36//Sa29 |
|
4496029723 |
|
|
|
5200535879 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Total Lendings:2times
(Lending within 3 months:0times)