<Books>
シリーズ マーケティング エンジニアリング
シリーズマーケティング・エンジニアリング
Publisher | 東京 : 朝倉書店 |
---|---|
Language | und |
Size | 冊 |
Authors | 朝野, 煕彦(1947-) <アサノ, ヒロヒコ> |
Notes | 監修: 朝野煕彦ほか |
Hide subdivided bibliography.
1 | 1 マーケティング・リサーチ工学 / 朝野煕彦著 東京 : 朝倉書店 , 2000.12 |
2 | 2 マーケティング・データ解析 : Excel/Accessによる / 木島正明, 中川慶一郎, 生田目崇編著 ; 佐川昌弘, 廣岡康雄著 東京 : 朝倉書店 , 2003.11 |
3 | 3 消費者行動のモデル / 木戸茂著 東京 : 朝倉書店 , 2014.7 |
4 | 4 新製品開発 / 朝野熙彦, 山中正彦著 東京 : 朝倉書店 , 2000.12 |
5 | 5 ブランド評価手法 : マーケティング視点によるアプローチ / 守口剛, 佐藤栄作編著 ; 佐藤忠彦 [ほか] 著 東京 : 朝倉書店 , 2014.11 |
6 | 6 プロモーション効果分析 / 守口剛著 東京 : 朝倉書店 , 2002.11 |
7 | 7 広告マネジメント / 木戸茂著 東京 : 朝倉書店 , 2004.5 |
Hide details.
Material Type | Books |
---|---|
Other titles | variant access title:シリーズ「マーケティング・エンジニアリング」 |
ID | 2000006696 |
NCID | BA49809542 |
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:17times
※After Sep 4, 2017
Total Lendings:0times
(Lending within 3 months:0times)