<図書>
Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong
版 | 10th ed |
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出版者 | Upper Saddle River, N.J. : Pearson/Prentice Hall |
出版年 | c2004 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxix, 661, [76] p. : ill. (some col.), col. ports. ; 28 cm |
著者標目 | *Kotler, Philip, 1931- Armstrong, Gary |
件 名 | LCSH:Marketing |
一般注記 | "International edition"--Cover Previous ed.: 2001 Includes bibliographical references and indexes |
目次/あらすじ
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配架場所 | 資料種別 | 巻 次 | 請求記号 | 状 態 | 予約 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 指定図書 | 登録番号 |
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書庫2F 図書 | 図書 | : [hbk] | 675//Ko93 |
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0131018612 |
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5200335105 |
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