<図書>
Effective media relations / [Michael Bland, Alison Theaker, David Wragg]
(PR in practice series)
版 | 2nd ed |
---|---|
出版者 | London : Kogan Page |
出版年 | 2000 |
大きさ | xiii, 162 p. ; 24 cm |
著者標目 | Bland, Michael Theaker, Alison Wragg, David W. (...David William...), 1946- Institute of Public Relations |
件 名 | Public relations Mass media and business |
一般注記 | Previous ed.: 1996 Includes bibliographical references ( p. 149-151 ) and index |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
配架場所 | 資料種別 | 巻 次 | 請求記号 | 状 態 | 予約 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 指定図書 | 登録番号 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫2F 図書 | 図書 |
|
674.6//B54 |
|
|
0749433825 |
|
|
|
7200201776 |
類似資料
この資料の利用統計
全貸出数:0回
(3か月以内の貸出:0回)