<図書>
Creative marketing communications : a practical guide to planning, skills and techniques / Daniel Yadin
(Marketing in action series)
版 | 3rd ed |
---|---|
出版者 | London : Kogan Page |
出版年 | 2001 |
大きさ | vi, 343 p : ill ; 24 cm |
著者標目 | Yadin, Daniel L |
件 名 | Advertising Public relations Advertising copy Marketing -- Management 全ての件名で検索 Communication in marketing |
一般注記 | Previous ed.: published as Creating marketing communications. 1998 Includes bibliographical references ( p. [328]-329) and index |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
配架場所 | 資料種別 | 巻 次 | 請求記号 | 状 態 | 予約 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 指定図書 | 登録番号 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫2F 図書 | 図書 |
|
674//Y13 |
|
0749434589 |
|
|
|
7200201754 |
書誌詳細を非表示
データ種別 | 図書 |
---|---|
別書名 | その他のタイトル:Marketing |
分 類 | DC:658.802 |
書誌ID | 1000208646 |
ISBN | 0749434589 |
NCID | GK21508391 |
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:6回
※2017年9月4日以降
全貸出数:0回
(3か月以内の貸出:0回)