<図書>
The online copywriter's handbook : everything you need to know to write electronic copy that sells / Robert W. Bly
出版者 | New York : McGraw-Hill |
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出版年 | c2002 |
大きさ | xv, 320 p. : ill. ; 24 cm |
著者標目 | Bly, Robert W. |
件 名 | Internet marketing Advertising copy Electronic commerce |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 303-305) and index |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
配架場所 | 資料種別 | 巻 次 | 請求記号 | 状 態 | 予約 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 指定図書 | 登録番号 |
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書庫2F 図書 | 図書 |
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674//B59 |
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7200201457 |
書誌詳細を非表示
データ種別 | 図書 |
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分 類 | LCC:HF5415.1265 DC:659.1/0285/4678 |
書誌ID | 1000208561 |
ISBN | 0658021141 (ALK. PAPER) |
NCID | GA86671252 |
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