<図書>
What makes winning brands different? : the hidden method behind the world's most successful brands / Andreas Buchholz, Wolfram Wordermann
出版者 | Chichester : J. Wiley |
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出版年 | c2000 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvi, 222 p. : ill. ; 24 cm |
著者標目 | Buchholz, Andreas Wordemann, Wolfram |
件 名 | Brand name products |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [199]-214) and index |
目次/あらすじ
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配架場所 | 資料種別 | 巻 次 | 請求記号 | 状 態 | 予約 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 指定図書 | 登録番号 |
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書庫2F 図書 | 図書 |
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675.3//B81 |
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0471720259 |
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7200201015 |
書誌詳細を非表示
データ種別 | 図書 |
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統一書名標目 | Was Siegermarken anders machen |
書誌ID | 1000208507 |
ISBN | 0471720259 |
NCID | BA46676646 |
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