<Books>
21セイキガタ ヒット ショウヒン ノ ジョウケン : Make a big hit : セイジュク ショウヒ ジダイ ノ マーケティング シテン ト ショウヒン カイハツ センリャク
21世紀型ヒット商品の条件 : Make a big hit! : 成熟消費時代のマーケティング視点と商品開発戦略 / 平林千春著
Publisher | 東京 : 実務教育出版 |
---|---|
Year | 2002.2 |
Language | Japanese |
Size | 315p : 挿図 ; 21cm |
Authors | 平林, 千春(1947-) <ヒラバヤシ, チハル> |
Subjects | BSH:マーケッティング |
TOC
Hide book details.
Location | Media type | Volume | Call No. | Status | Reserve | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Designated Book | Barcode No. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3F 図書 | 図書 |
|
675//H63 |
|
|
4788917939 |
|
|
|
7200202390 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:12times
※After Sep 4, 2017
Total Lendings:3times
(Lending within 3 months:0times)