<Books>
パワー・ ブランドノ ホンシツ = Principles of power brands
パワー・ブランドの本質= Principles of power brands / 片平秀貴著
Edition | 新版 |
---|---|
Publisher | 東京 : ダイヤモンド社 |
Year | 1999.7 |
Language | Japanese |
Size | xi, 337p ; 20cm |
Authors | 片平, 秀貴(1948-) <カタヒラ, ホタカ > |
Subjects | マーケッティング |
TOC
Hide book details.
Location | Media type | Volume | Call No. | Status | Reserve | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Designated Book | Barcode No. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3F 図書 | 図書 |
|
675//Ka81 |
|
447850167X |
|
|
|
5200238005 |
Hide details.
Material Type | Books |
---|---|
Other titles | other title:Principles of power brands other title:パワー・ブランドの本質 : 企業とステークホルダーを結合させる「第五の経営資源」 |
Classification | NDC:675 |
ID | 1000205572 |
ISBN | 447850167X |
NCID | BA42087326 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:2times
※After Sep 4, 2017
Total Lendings:4times
(Lending within 3 months:0times)