<Books>
ショウヒ フキョウ オ ノリ キル ショク ノ マーケティング センリャク
消費不況を乗りきる食のマーケティング戦略
Publisher | 東京 : 食品産業センター |
---|---|
Year | 1999.7 |
Language | Japanese |
Size | 213p ; 26cm |
Authors | 食品産業センター <ショクヒン サンギョウ センター> |
Subjects | BSH:食品工業 BSH:マーケッティング |
Hide book details.
Location | Media type | Volume | Call No. | Status | Reserve | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Designated Book | Barcode No. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3F 図書 | 図書 |
|
588.09//Sh95 |
|
|
|
|
|
|
6200042603 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:9times
※After Sep 4, 2017
Total Lendings:0times
(Lending within 3 months:0times)