<Books>
コカク サービス センリャク
顧客サービス戦略 / Diamondハーバード・ビジネス・レビュー編集部編訳
Publisher | 東京 : ダイヤモンド社 |
---|---|
Year | 2000.11 |
Language | Japanese |
Size | 282p ; 20cm |
Authors | ダイヤモンド社 <ダイヤモンドシャ> Diamondハーバード・ビジネス・レビュー編集部 <Diamond ハーバード ビジネス レビュー ヘンシュウブ> |
Subjects | BSH:販売管理 BSH:サービス |
Notes | カバーに「ハーバード・ ビジネス・ レビュー・ブックス」の表示あり 「顧客サービスの競争優位戦略」(1998年刊)の改題改訂 |
TOC
Hide book details.
Location | Media type | Volume | Call No. | Status | Reserve | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Designated Book | Barcode No. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3F 図書 | 図書 |
|
673.3//D14 |
|
4478501858 |
|
|
|
5200055196 |
Hide details.
Material Type | Books |
---|---|
Other titles | original title:Harvard business review on service management variant access title:顧客サービス戦略 other title:ハーバード・ ビジネス・ レビュー・ブックス title page title:Service management original title:顧客サービスの競争優位戦略 |
Classification | NDC8:673.3 NDC9:673.3 |
ID | 1000199547 |
ISBN | 4478501858 |
NCID | BA49718957 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Total Lendings:7times
(Lending within 3 months:0times)