<Books>
コカク ロイヤルティ ノ ケイエイ : イラストバン : シーエス オ コエル サービス マネジメント
顧客ロイヤルティの経営 : イラスト版 : CSを超えるサービス・マネジメント / 佐藤知恭著
Publisher | 東京 : 日本経済新聞社 |
---|---|
Year | 2000.4 |
Language | Japanese |
Size | 289p ; 19cm |
Authors | 佐藤, 知恭 <サトウ, トモヤス> |
Subjects | BSH:販売管理 BSH:サービス |
Notes | 引用および参考文献: p280-282 |
TOC
Hide book details.
Location | Media type | Volume | Call No. | Status | Reserve | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Designated Book | Barcode No. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3F 図書 | 図書 |
|
673.3//Sa85 |
|
|
4532148251 |
|
|
|
5200035373 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Total Lendings:9times
(Lending within 3 months:0times)