<図書>
Research traditions in marketing / edited by Gilles Laurent, Gary L. Lilien, Bernard Pras.
(International series in quantitative marketing)
出版者 | Boston : Kluwer Academic publishers |
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出版年 | c1994 |
大きさ | xxii, 442 p. : ill. ; 24 cm |
著者標目 | Laurent, Gilles Lilien, Gary L., 1946- Pras, Bernard European Institute for Advanced Studies in Management |
件 名 | Marketing research -- Congresses
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一般注記 | Papers based on contributions to the conference that marked the 20th Anniversary of the European Institute for Advanced Studies in Management \ Includes bibliographical references |
目次/あらすじ
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配架場所 | 資料種別 | 巻 次 | 請求記号 | 状 態 | 予約 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 指定図書 | 登録番号 |
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書庫2F 図書 | 図書 |
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675.2//R28 |
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0792393880 |
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0096507607 |
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