<Books>
ショウリ ト ハイボク ノ キロ : マーケティング センリャク ノ ドコ ニ チガイ ガ アッタノカ
勝利と敗北の岐路 : マーケティング戦略のどこに違いがあったのか / R・F・ハートレイ著 ; 熊沢孝 [ほか] 訳
Publisher | 東京 : ダイヤモンド社 |
---|---|
Year | 1992.10 |
Language | Japanese |
Size | xii, 322p ; 22cm |
Authors | Hartley, Robert F., 1927- 熊沢, 孝(1946-) 訳 <クマザワ, タカシ> 岡本, 正耿(1947-) 訳 <オカモト, マサアキ> 根岸, 圭子 訳 <ネギシ, ケイコ> |
Subjects | BSH:マーケッティング NDLSH:マーケティング |
Notes | 参考文献: p317-322 |
TOC
Hide book details.
Location | Media type | Volume | Call No. | Status | Reserve | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Designated Book | Barcode No. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3F 図書 | 図書 |
|
675//H33 |
|
4478501033 |
|
|
|
0096053789 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:14times
※After Sep 4, 2017
Total Lendings:2times
(Lending within 3 months:0times)