<図書>
Relationship marketing : bringing quality, customer service and marketing together / Martin Christopher, Adrian Payne and David Ballantyne
(The Marketing series)
出版者 | Oxford : Butterworth-Heinemann |
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出版年 | 1991 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | viii, 204 p. : ill. ; 25 cm |
著者標目 | *Christopher, Martin, 1945- Payne, Adrian Ballantyne, David, 1924-1986 Institute of Marketing |
件 名 | LCSH:Marketing LCSH:Customer service LCSH:Quality control |
一般注記 | "Published in association with the Chartered Institute of Marketing" Includes bibliographical references |
目次/あらすじ
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配架場所 | 資料種別 | 巻 次 | 請求記号 | 状 態 | 予約 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 指定図書 | 登録番号 |
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書庫2F 図書 | 図書 |
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675//C58 |
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0750602589 |
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0092087165 |
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