<図書>
Decoding advertisements : ideology and meaning in advertising / {by} Judith Williamson.
(Ideas in progress)
出版者 | Distributed by Calder and Boyars : London : Boyars |
---|---|
出版年 | 1978 |
大きさ | 180 p. : ill., facsims. ; 23 cm. |
著者標目 | Williamson, Judith, 1954- |
件 名 | Advertising |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
配架場所 | 資料種別 | 巻 次 | 請求記号 | 状 態 | 予約 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 指定図書 | 登録番号 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫2F 図書 | 図書 |
|
674.1//W74 |
|
0714526142 |
|
|
|
0084029485 |
類似資料
この資料の利用統計
全貸出数:0回
(3か月以内の貸出:0回)