<Books>
ニッチ マーケティング : カンゲキ シジョウ サンニュウ リロント ソノシュホウ
ニッチ・マーケティング : 間隙市場参入理論とその手法 / 二塚正也 著
(阪南大学叢書 ; 25)
Publisher | 東京 : 源流社 |
---|---|
Year | 1988.4 |
Size | 2冊(別冊とも) ; 22cm |
Authors | 二塚, 正也 <ニズカ, マサヤ> |
Subjects | マーケティング |
Notes | 別冊(39p):参考資料 |
Hide book details.
Location | Media type | Volume | Call No. | Status | Reserve | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Designated Book | Barcode No. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3F 図書 | 図書 |
|
675//N89 |
|
|
|
|
|
|
0089064947 |
Hide details.
Material Type | Books |
---|---|
Classification | NDC:675 |
ID | 1000127750 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:3times
※After Sep 4, 2017
Total Lendings:0times
(Lending within 3 months:0times)