<Books>
マーケティング
マーケティング
(現代の経営学 / 坂本藤良等編 ; 第2)
Publisher | 東京 : 中央公論社 |
---|---|
Year | 1962.7 |
Language | Japanese |
Size | 400p ; 18cm |
Authors | 宇野, 政雄(1922-) <ウノ, マサオ> |
Subjects | NDLSH:経営管理 -- 叢書
All Subject Search
NDLSH:経営学 |
Contents | 経営戦略とマーケティング / 宇野政雄, 八田知成, 向野元生 販売組織と販売戦略 / 鈴木恒男, 宇野政雄 商品計画 / 五老信吉, 遠藤健一, 明石一男 市場調査 / 根本昭二郎, 牧田稔, 今居謹吾 販売促進 / 新井喜美夫, 山本銈二, 宇野政雄 マーケティングの特殊問題 / 菱沼勇, 望月光男, 宇野政雄 |
Hide book details.
Location | Media type | Volume | Call No. | Status | Reserve | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Designated Book | Barcode No. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3F 別置図書 | 図書 |
|
335.08//G344//2 |
|
|
|
|
|
1005227469 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:1times
※After Sep 4, 2017
Total Lendings:5times
(Lending within 3 months:0times)