<図書>
Handbook of selling : psychological, managerial, and marketing bases / Gary M. Grikscheit, Harold C. Cash, W.J.E. Crissy.
(Ronald series on marketing management)
出版者 | New York : Wiley |
---|---|
出版年 | c1981. |
大きさ | xxi, 671 p. : ill. ; 24 cm. |
著者標目 | Grikscheit, Gary M., 1940- Cash, Harold C. Crissy, William Joseph Eliot |
件 名 | Selling |
一般注記 | ""A Ronald Press publication."" \ Includes index. \ Bibliography: p. 484-495. |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
配架場所 | 資料種別 | 巻 次 | 請求記号 | 状 態 | 予約 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 指定図書 | 登録番号 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫2F 参考図書 | 図書 |
|
673.3//G85 |
|
0471044822 |
|
禁帯出 |
|
0083536103 |
類似資料
この資料の利用統計
全貸出数:0回
(3か月以内の貸出:0回)