<図書>
Handbook of consumer behavior / {edited by} Thomas S. Robertson, Harold H. Kassarjian.
出版者 | Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall |
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出版年 | c1991. |
大きさ | x, 614 p. : ill. ; 24 cm. |
著者標目 | Robertson, Thomas S. Kassarjian, Harold H. |
件 名 | Consumer behavior Motivation research (Marketing) |
内容注記 | Memory and decision making / Joseph W. Alba, J. Wesley Hutchinson, John G. Lynch, Jr. -- Consumer decision making / James R. Bettman, Eric J. Johnson, John W. Payne -- Probabilistic models of consumer choice behavior / Robert J. Meyer, Barbara E. Kahn -- The fole of psychophysiology in consumer research / Richard P. Bagozzi -- Neo-Pavlovian conditioning and its implications for consumer theory and research / Terrence A. Shimp -- Affect and consumer behavior / Joel B. Cohen, Charles S. Areni -- Theories of attitude change / Richard E. Petty, Rao Unnava, Alan J. Strathman -- Social cognition : consumers' inferences about the self and others / Valeris S. Folkes, Tina Kiesler -- Innovative decision processes / Hubert Gatignon, Thomas S. Robertson -- Mass communication and consumer behavior / Thomas C. O'Guinn, Ronald J. Faber -- The formatio |
一般注記 | Includes bibliographical references and indexes. |
目次/あらすじ
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配架場所 | 資料種別 | 巻 次 | 請求記号 | 状 態 | 予約 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 指定図書 | 登録番号 |
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書庫2F 図書 | 図書 |
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675.2//H29 |
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0133727491 |
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0091046540 |
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