<Books>
マーケット セグメンテーションノ シンテンカイ : シジョウ サイカイハツノ リロント センリャク
マーケット・セグメンテーションの新展開 : 市場再開発の理論と戦略 / 小嶋外弘,村田昭治 編著
Publisher | 東京 : ダイヤモンド社 |
---|---|
Year | 1976 |
Size | 310p ; 19cm |
Authors | 小嶋, 外弘(1925- ) <コジマ, ソトヒロ(1925- )> 村田, 昭治(1932- ) <ムラタ, ショウジ(1932- )> |
Subjects | マーケティング |
Hide book details.
Location | Media type | Volume | Call No. | Status | Reserve | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Designated Book | Barcode No. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3F 図書 | 図書 |
|
675.2//Ko39 |
|
|
|
|
|
1005195212 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Total Lendings:0times
(Lending within 3 months:0times)