<Books>
アドバタイジング マネジメント : コウコク イシ ケッテイノ リロン. 3
アドバタイジング・マネジメント : 広告意思決定の理論.下 / D.A.アーカー,J.G.マイヤーズ 著 ; 野中郁次郎,池上久 訳
Publisher | 東京 : 東洋経済新報社 |
---|---|
Year | 1977.8 |
Size | p474-752 ; 22cm |
Authors | Aaker, David A., 1938- Meyers, John G. 野中, 郁次郎(1935-) <ノナカ, イクジロウ > 池上, 久 <イケガミ, ヒサシ> |
Subjects | 広告 |
Notes | 原著注記:Advertising management. の翻訳 |
Hide book details.
Location | Media type | Volume | Call No. | Status | Reserve | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Designated Book | Barcode No. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3F 図書 | 図書 |
|
674//A11//2 |
|
|
|
|
|
1005230464 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:3times
※After Sep 4, 2017
Total Lendings:0times
(Lending within 3 months:0times)