<図書>
Organisational buying behaviour : the key to more effective selling to industrial markets / Roy W. Hill and Terry J. Hillier.
(Macmillan studies in marketing management)
出版者 | London : Palgrave |
---|---|
出版年 | 1977 |
大きさ | xii, 212 p. : ill. ; 23 cm. |
著者標目 | Hill, Roy Wells Hillier, Terry J. |
件 名 | Purchasing Marketing |
一般注記 | Includes index. \ Bibliography: p. {186}-208. |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
配架場所 | 資料種別 | 巻 次 | 請求記号 | 状 態 | 予約 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 指定図書 | 登録番号 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫2F 図書 | 図書 |
|
675.2//H58 |
|
0333215109 |
|
|
|
2205011259 |
類似資料
この資料の利用統計
全貸出数:0回
(3か月以内の貸出:0回)