<図書>
Marketing policy determination by a major firm in a capital goods industry : a case study of Bucyrus-Erie Company, 1880-1954 / Kenneth Holston Myers, II.
(Companies and men)
出版者 | New York : Arno Press |
---|---|
出版年 | 1976, c1957. |
大きさ | xii, 510 p. ; 24 cm. |
著者標目 | Myers, Kenneth Holston, 1919- |
件 名 | Bucyrus-Erie Company Machinery industry -- Case studies 全ての件名で検索 |
一般注記 | Reprint of the work originally presented as the author's thesis, Northwestern University. \ Bibliography: p. 508-510. |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
配架場所 | 資料種別 | 巻 次 | 請求記号 | 状 態 | 予約 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 指定図書 | 登録番号 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫2F 図書 | 図書 |
|
335.08//C85//26 |
|
0405080875 |
|
|
|
2005163603 |
書誌詳細を非表示
データ種別 | 図書 |
---|---|
分 類 | DC:338.762180973 |
書誌ID | 1000046523 |
ISBN | 0405080875 |
類似資料
この資料の利用統計
全貸出数:0回
(3か月以内の貸出:0回)