<図書>
Marketing : the management of distribution channels
(The Commonwealth and international library. Essentials of marketing)
版 | {1st ed.} |
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出版者 | Oxford, Oxfordshire, England : Pergamon Press |
出版年 | {1972} |
大きさ | xvi, 206 p. illus. 21 cm. |
著者標目 | Guirdham, Maureen |
件 名 | Retail trade -- Great Britain
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Retail trade -- Management 全ての件名で検索 Physical distribution of goods -- Management 全ての件名で検索 |
一般注記 | NBN=GB72-30672 \ Bibliography: p. 201-202. |
目次/あらすじ
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配架場所 | 資料種別 | 巻 次 | 請求記号 | 状 態 | 予約 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 指定図書 | 登録番号 |
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書庫2F 図書 | 図書 |
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675//G92 |
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0080169643 |
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2005069005 |
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