<図書>
Consumer decision processes; marketing and advertising implications / {by} Francesco M. Nicosia.
(Prentice-Hall international series in management)
(Prentice-Hall behavioral sciences in business series)
出版者 | Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall |
---|---|
出版年 | {1966} |
大きさ | xviii, 284 p. illus. 24 cm. |
著者標目 | Nicosia, Francesco M. California. University. School of Business Administration California. University. Survey Research Center |
件 名 | Consumer behavior Consumption (Economics) |
一般注記 | ""A project of the Consumer behavior program, School of Business Administration and Survey Research Center, University of California at Berkeley."" \ Bibliography: p. 247-272. |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 資料種別 | 巻 次 | 請求記号 | 状 態 | 予約 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 指定図書 | 登録番号 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫2F 図書 | 図書 |
|
675.2//N71 |
|
|
|
|
|
|
2005048225 |
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:5回
※2017年9月4日以降
全貸出数:0回
(3か月以内の貸出:0回)