<図書>
M. A. M. E., market and media evaluation; the AIA handbook of advertising to business, industry, government, and the professions / Editor in chief : Robert D. Schiller.
出版者 | New York : Palgrave |
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出版年 | {1969} |
大きさ | xiii, 434 p. forms. 24 cm. |
著者標目 | Schiller, Robert D. Association of Industrial Advertisers |
件 名 | Advertising media planning Marketing |
一般注記 | Includes bibliographical references. |
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配架場所 | 資料種別 | 巻 次 | 請求記号 | 状 態 | 予約 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 指定図書 | 登録番号 |
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書庫2F 図書 | 図書 |
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675.2//Sc3 |
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2005046290 |
書誌詳細を非表示
データ種別 | 図書 |
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別書名 | その他のタイトル:Market and media evaluation |
分 類 | DC:658.8 |
書誌ID | 1000031255 |
NCID | BA17310265 |
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