<図書>
Psychology in media strategy; proceedings of a symposium sponsored by the Media Research Committee of the American Marketing Association / with contributions by Raymond A. Bauer {and others}
(Marketing research techniques series)
出版者 | Chicago : American Marketing Association |
---|---|
出版年 | {1966} |
大きさ | 104 p. facsim. 23 cm. |
著者標目 | Bogart, Leo Bauer, Raymond Augustine, 1916- American Marketing Association. Media Research Committee |
件 名 | Advertising -- Psychological aspects
全ての件名で検索
Advertising research |
一般注記 | Cover title. \ Bibliography: p. 99-104. |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 資料種別 | 巻 次 | 請求記号 | 状 態 | 予約 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 指定図書 | 登録番号 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫2F 図書 | 図書 |
|
675.2//B62 |
|
|
|
|
|
2005014793 |
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:3回
※2017年9月4日以降
全貸出数:0回
(3か月以内の貸出:0回)