<図書>
Communication by design; a study in corporate identity
(McGraw-Hill European series in management and marketing)
出版者 | London : McGraw-Hill |
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出版年 | {1970} |
大きさ | ix, 194 p. illus. (part col.) 26 cm. |
著者標目 | Pilditch, James |
件 名 | Trademarks Signs and symbols |
一般注記 | Includes bibliographical references. |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
配架場所 | 資料種別 | 巻 次 | 請求記号 | 状 態 | 予約 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 指定図書 | 登録番号 |
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書庫2F 図書 | 図書 |
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336//P65 |
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0070942145 |
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2002005329 | |
書庫2F 図書 | 図書 |
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674.1//P65 |
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0070942145 |
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2005046154 |
書誌詳細を非表示
データ種別 | 図書 |
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分 類 | DC:659.130275 |
書誌ID | 1000026915 |
ISBN | 0070942145 |
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