<図書>
Advertising and promotion : an integrated marketing communications perspective / George E. Belch & Michael A. Belch
(Irwin/McGraw-Hill series in marketing)
版 | 5th ed |
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出版者 | Boston, Mass. : McGraw-Hill/Irwin |
出版年 | c2001 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 1 v. (various pasings) ; ill. (some col.) ; 29 cm |
著者標目 | Belch, George E. (George Eugene) Belch, Michael A. |
件 名 | Advertising Sales promotion Communication in marketing |
一般注記 | Includes bibliographical references and indexes |
目次/あらすじ
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配架場所 | 資料種別 | 巻 次 | 請求記号 | 状 態 | 予約 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 指定図書 | 登録番号 |
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書庫2F 図書 | 図書 | : international ed. | 674//B33 |
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0071180265 | 2001 |
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7200200489 |
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